יום שישי, 19 במאי 2017

רשת המסעדות "פרש קיטשן" - משיקים תפריט ילדים חדש "כמו של גדולים"


פרש קיטשן - משיקים תפריט ילדים חדש 
"כמו של גדולים"

הגענו לטעום את תפריט הילדים החדש של רשת פרש קיטשן. אנחנו הגענו לסניף בבילו סנטר ברחובות (קריית עקרון). סניף גדול, שופע במקומות ישיבה בפנים ובחוץ. הסניף כשר.


תפריט הילדים עבר רענון וכעת כולל ארבע ארוחות ילדים מושקעות המוגשות עם ירקות חתוכים, ומעדן שוקולד "מו": מנת ארוחת בוקר "כמו של גדולים", מקרוני אנד צ'יז, פיתה טוסט ופיצה המותאמת במיוחד לטעמם של הילדים. 




הילדים הזמינו פסטה "קרוסלה", מנת פיצה ושייק תות. הפסטה הייתה חגיגה! איטריות טריות, צבעוניות וטעימות. הילדים ביקשו לחזור ולאכול כל יום. אין ספק שמדובר במנה מנצחת, ובכלל בתפריט מגוון שמדבר על לב הילדים, ובהחלט מבדל את עצמו ממקומות אחרים שבהם בד"כ תפריט הילדים כולל רק ספגטי או שניצל. מנת הפיצה הייתה גם כן טרייה, חמה וטעימה. אהבנו את הירקות החתוכים (מלפפון, גזר ועגבניות שרי) שהתלוו לכל מנה, העשירו את השולחן בצבעוניות שקרצה לילדים לאכול גם בריא. 


בנוסף, צורת ההגשה היא מקסימה ובהחלט ניכר שהושקעה כאן מחשבה עד לפרטים הקטנים ביותר, בצורה שנעימה לעין, מדברת לילדים, ומספקת להם הנאה להעביר את הזמן עד הגעת הארוחה.



כל ארוחת ילדים מגיעה עם ערכת משחק ויצירה ובה שלט לדלת, מדבקות וצבעים, וכוללת פעילויות צביעה ומחשבה חינוכיות לילדים בגילאים שונים, שמסבירות באופן חוויתי ומהנה על אבות המזון והירקות החשובים לתזונת ילדינו.



מעדן השוקולד "מו" שמתלווה לכל ארוחת ילדים, היה קינוח מתוק לסיום הארוחה. 




גם המבוגרים לא מקופחים ב"פרש קיטשן". הזמנו מנת סובה יפני שכלל נתחי סלמון מוקפצים ברוטב אסייתי מתקתק, על סלט של מלפפון ירוק, כרוב סגול, צנונית, אטריות סובה וזילוף של טחינת מרין יפנית, שומשום ובוטנים. המנה הייתה טעימה, עשירה בטעמים אסייתים. הסלמון החם השתלב בצורה מעולה עם הסלט הקר. מנה מומלצת בחום.



לשתייה הזמנו שיקים מתפריט השייקים המגוון. השייקים נסחטים במקום, מפירות טריים. ניסינו את ה"שיק אנרגיה" שכלל בננה, תמר ותפוזים טריים. לילדים הזמנו שיק תות טרי. השיקים היו טעימים והשתלבו מצויין עם הארוחה.



"פרש קיטשן"



אודות פרש קיטשן

"פרש קיטשן" היא רשת מסעדות שהוקמה בשנת 2007 על-ידי ניר קודיש, מושיקו ממן וגיא אלבז, במטרה לתת מענה לאלה המחפשים חוויה של אוכל טעים, טרי, מרענן ואיכותי שמתאים לכולם. "פרש קיטשן", אשר החלה כרשת תל-אביבית, פתחה בשנה האחרונה סניפים נוספים בתל-אביב ואף הפכה לרשת בפריסה ארצית לאחר שיצאה מגבולות העיר ופתחה סניפים בחיפה, ירושלים, הרצליה, ראש העין וביל"ו סנטר.



רשת "פרש קיטשן" היא חלק מקבוצת קפה קפה, קבוצת בתי הקפה והמסעדות הגדולה בישראל בבעלות רונן נמני ומיקי טיל, ובניהולו של נעם צימרמן. הקבוצה כוללת מותגים מובילים מתחום הקולינריה: רשת "קפה קפה", "לחם ארז", "פרש קיטשן", "כספי", "לבורטוריו די פסטה", "לחם בשר" ועוד. לקבוצת קפה קפה מועדון חברים MOOD, המאגד את כל הרשתות ומעניק לחברי המועדון הטבות, הנחות והפתעות.

השארו מעודכנים, עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה