יום שבת, 22 באוקטובר 2016

מלון Amathus Beach Hotel Limassol - לחופשה משפחתית מושלמת בקפריסין

התארחנו במלון Amathus בעיר לימסול שבקפריסין (היוונית) לחופשה משפחתית בחג סוכות. למרות שקצת חששנו כי מדובר היה באוקטובר, נהננו ממזג אויר שמשי חמים מושלם. חיפשנו חופשת בטן-גב עם פעילויות לילדים, ומצאנו המלצות מצויינות ב-TripAdvisor על המלון, המלצות שהוכיחו את עצמן והחלטנו לפרגן גם בהמלצה חמה. קפריסין נמצאת במרחק קפיצה קלה של שעה טיסה, רק ממריאים וכבר נוחתים בלרנקה, עיר הבירה. לימסול נמצאת 40 דק' נסיעה בכביש המהיר משדה התעופה, והמלון נמצא קרוב מאוד לאחד מהמחלפים הראשונים של העיר.

על המלון

המלון הוא מלון מפואר 5 כוכבים דה-לקס. קיבלו את פנינו בחמימות, והשירות לכל אורך השהות שלנו הייתה מעל ומעבר. החל מלקיחת המזווודת, עובדי הקבלה, מנקות החדרים, המלצרים בחדר האוכל  וסביב הבריכה, המצילים בברכה ובים, שירות החדרים וכמובן במועדון הילדים - כולם תמיד נתנו שירות מעולה עם חיוך, סבלנות וחמימות. התאמצו לדעת את שמות הילדים והגישה שלהם תמיד הייתה חייכנית, לבבית והעניקו תחושה ביתית. המלון כולל WIFI חופשי חינם בחדרים וברחבי המלון. 




החדר


החדר מרווח ומפנק. כלל מיטה זוגית ענקית ועוד ספה נפתחת ענקית לילדים. כמו כן מסך LCD, אנחנו הגענו עם לפטופ וכבל HDMI שהתחבר בקלות למסך. באמבטיה חיכו לנו חלוקי רחצה לנו ולילדים. מידי יום במסגרת השירות קיבלנו סלסלת פירות ובקבוקי מים. הפתעה נעימה הייתה שבמלון מופעל "שירות לילה" ובו כל ערב סידרו לנו שוב את החדרים, החליפו מגבות, שמו פינוקי שוקולד ליד המיטות ואפילו דאגו לפרוס שטיחון קטן ליד המיטה ולשים את נעלי הבית עליו. פינוק אמיתי!





חוף הים


למלון חוף ים פרטי, שקט ומקסים צמוד למלון. יש איזור שמוקדש למשפחות עם ילדים, עם משחקים לילדים קטנים. ל"גדולים" יותר יש בהמשך החוף, מגוון אפשרויות לספורט ימי וסירות מנוע. עוד אופציה שניצלנו היא צלילה במועדון הצלילה של PADI שנמצא בסמוך.





הבריכות
למלון מספר בריכות חיצוניות ופנימיות:
בריכה חיצונית ענקית בעומק עד 3.40 מ'
בריכת זרמים חיצונית
בריכה פנימית בעומק 1.40 מ'
והבריכה שהכי השתמשנו בה - במתחם הילדים. הבריכה לילדים מחולקת לבריכה לפעוטות, ובריכה לילדים, והבריכות כוללת מגלשות. לאורך כל שעות פעילות הבריכה היה מציל צמוד שהשגיח על הילדים, ומציל נוסף שתפעל את המגלשות. הילדים שלנו בני ה-4 ו-7 נהנו מהמגלשות ומהפעילויות לילדים סביב הבריכה. העיר לימסול מציעה גם פארק מים לא רחוק מהמלון, אך לגילאים של הילדים שלנו לא הזדקקנו לכך כי הם נהנו כ"כ מהמגלשות בבריכת המלון ומכל הפעילויות לילדים מסביב לבריכה.


בריכת הפעוטות בעומק 30 ס"מ כוללת מגלשה לקטנטנים
מגלשה מהירה פתוחה ומגלשה מסתובבת סגורה -כיף כיף כיף!
בריכה לילדים בעומק 1 מטר, כוללת 2 מגלשות מהנות

מועדון הילדים ופעילויות לילדים

מועדון הילדים הוא ללא ספק אחת מגולות הכותרת של המלון. בצמוד לבריכה נמצא מועדון הילדים שמקבל ילדים עד גיל 12, והכניסה למבוגרים אליו אסורה! (אלא אם מלווים פעוטות עד גיל 4). הילדים שלנו נפרדו מאיתנו בכיף גדול ובילו שעות של הנאה במועדון. מדריכות המועדון כללו 4 בנות מקסימות, בעלות גישה חמה לילדים, ולמרות שלא הבינו את השפה, הילדים שלנו נהנו איתם מצויין. המועדון פועל מהבוקר ועד 7 בערב (למעט שעה הפסקת צהריים), וכולל תוכנייה יומית משתנה של פעילויות: יצירה, אפייה, ציורי פנים, משחקי WII, ריקודים, ושעת סרט עם פופקורן בסיום כל יום. במתחם המועדון יש ג'ימבורי ענק, שהילדים שלנו נהנו שם מכל רגע משחק. כל ילד קיבל ביום הראשון במתנה תיק גב אישי שכלל בקבוק מים, משקפי צלילה ורובה מים.




בחלק מהערבים הייתה תוכנייה לפעילות ילדים הורים, אנחנו נהננו ממופע קסמים, ומפעילות בניית לגו. 
אופק שלנו במופע הקסמים
בונים לגו, ענבל מציגה את לגו אלזה

בצמוד לבריכה יש מתחם משחקים גדול לילדים:



ארוחות

הארוחות במלון מעולות ומפנקות וכללו בופה עם מגוון רחב של מאכלים כמצופה ממלון 5 כוכבים, בסטנדרט של המלונות שלנו בארץ אם לא יותר.

ארוחת הבוקר כללה בופה מעולה והכנת ביצים אישית לפי בחירה, מיץ תפוזים סחוט, קפה בהכנה אישית לבחירה, שוקו לילדים, בקבוקי שמפנייה, מאפים מכל הסוגים, ירקות, גבינות, פירות, נקניקים, פנקייקים, וופל בלגי, ועוד ועוד...
ארוחת הבוקר


בצהריים גיוונו בין בופה חדר האוכל המפנק, לבין הזמנת ארוחה מתפריט המלון, שכולל גם מנות ילדים (שניצלונים, המבורגר, פסטות, צ'יפס...). בופה הצהריים כלל מגוון רחב של בשרים, דגים, פסטות, סלטים, וקינוחים. 
בופה ארוחת הצהריים
למלון מספר מסעדות שבהם ניתן לאכול בערב, וכן בופה עשיר בחדר האוכל הראי ובמרפסת המלון, התפריט משתנה מידי ערב, אנחנו גיוונו ואכלנו מבופה המלון בערב בנוסח איטלקי. את ארוחת הערב ליוותה זמרת בביצוע חי. הבופה כלל מכל טוב המטבח האיטקלי, שף שהכין פסטות בהכנה אישית לפי בחירה, מגוון רחב של פשטידות, בשרים, מאפים, סלטים, דגים, וקינוחים מפנקים.
ארוחת ערב בסגנון איטלקי
בקרבת המלון, ברחוב הראשי ישנם מספר מסעדות שניתן לגוון איתם את ארוחות הערב. אנחנו גם טיילנו במרינה שנמצאת 20 דק' נסיעה מהמלון, מרינה מקסימה עם מספר מסעדות ובתי קפה.

 מרכז ספא

ספא המלון מציע תפריט עיסויים מגוון ביותר, טיפולי פנים וקוסמטיקה, טיפולי גוף ועוד. הספא מפואר ביותר, וחדרי הטיפולים ענקיים ומעוצבים ביוקרתיות. אני התנסיתי בעיסוי תאילנדי שבוצע במקצועיות רבה ע"י תאילנדית מקצועית. שווה ביותר! לאחר העיסוי ניתן להתרווח באיזור ההרגעות של הספא, עם תה או עם מיץ טבעי. בצמוד לספא יש חלק חופשי לשימוש וכלל את הבריכה המקורה, ג'קוזי, וסאונות יבשה ורטובה.



המלון מומלץ בחום לחופשה משפחתית מפנקת מעולה!


קליפ המלון





אתר המלון
פייסבוק המלון







עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו שום פוסט!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה