יום שבת, 5 באוגוסט 2017

אוגוסט 2017 ב-Ice Peaks חולון - היכל הקרח של ישראל

גלקסי s8, 1000 ₪ לרכישת מוצרי NIKE
נעלי החלקה מקצועיות ועוד עשרות פרסים שווים..

אוגוסט  2017 בהיכל הקרח, חולון !!!

      
הקיץ בורחים מהחום והלחות למקום היחיד שצריך להגיע אלין עם כובע חולצה ארוכה וגרביים חמות, מרחבי הקרח הקרירים של Ice Peaks - היכל הקרח של ישראל בפארק פרס חולון. היכל הקרח מזמין אתכם באוגוסט לשלל פעילויות כיפיות לכל המשפחה. הגרלה ענקית תתקיים בין הרוכשים כרטיס עליה למשטח ההחלקה בין המתנות השוות מכשיר סמארטפון גלקסי s8, 1000 ₪ לרכישת מוצרי NIKE נעלי החלקה מקצועיות ועוד עשרות פרסים שווים..

אנחנו ברחנו מהחום למקום הקריר במזרח התיכון - היכל הקרח בחולון. ההתחלה הייתה מצויינת כשגילינו כי המקום שופע בחנייה מוסדרת חינם. אז נכנסנו, בחוץ חם אש, ובפנים קריר, אפילו קר מאוד. לכן הבאנו מראש עליונית לבנות (בנות 8) - מומלץ כדי לא להתקרר. קיבלנו את הציוד - נעלי החלקה וקסדה לבנות, ונכנסנו למתחם ההחלקה. למרות שהגענו בשעות אחה"צ המקום לא עמוס, ויש המון מרחב. הבנות קצת חששו ונצמדו לקיר, ולאט לאט השלימו הקפה. מכיוון שזאת הפעם הראשונה שלהם בהחלקה על הקרח, החלטנו לקחת מדריכה צמודה, החלטה שהתבררה כבהחלט שווה. טל המדריכה, נצמדה אליהם, הייתה סבלנית, ובזכותה הבנות התחילו להחליק והוסיף להם להנאה ולחוויה. הדרכה עולה 20 ש"ח לכל רבע שעה לבן אדם, ורצוי להזמין מראש, אחרת על בסיס מקום פנוי. למחליקים פעם ראשונה מומלץ בהחלט לקחת הדרכה! לאחר שעה וחצי של החלקה מהנה, התיישבנו לאכול פיצה האט שבמתחם. סה"כ העברנו שעתיים מלאות בחוויות מהנות. 



במהלך הקיץ גם יוצב במקום קולנוע תלת מימד בעלי צמיד יוכלו לרכוש כרטיס לקולנוע בעלות של 15 ₪ בלבד ומי שיוריד את האפליקציה יקבל כרטיס כניסה חינם (למימוש בספטמבר)

היכל הקרח Ice Peaks מציע מגוון רחב של סדנאות, חוגים ופעילויות בתקופת הקיץ ביניהם: שיעורים פרטים וסדנאות החלקה ב-5 ימים למתחילים ולמתקדמים. חדש בהיכל סדנאות החלקה לגילאיי 35+, חוגי הוקי קרח לצעירים ובוגרים ושיעורים פרטיים.



כיום, רשת מרכזי ההחלקה על הקרח פסגות הקרח, (Ice Peaks) מנהלת ומפעילה את מרכז ההחלקה על קרח בחולון שהוקם בהשקעה של 15 מיליון ₪ על ידי משקיעים יהודים מחו"ל, במטרה למקם את ישראל על מפת ספורט החורף הבינלאומית ומתכננת להקים שני מרכזים נוספים ברחבי הארץ. במקום מופעל סניף של פיצה האט וחנות הציוד המקצועי הראשונה בישראל. במקום ניתן לקיים אירועים, הופעות כנסים, ימי גיבוש וכמובן בר/בת מצווה וימי הולדת והכל בהתאם לתקציב שלכם. 
קרדיט צילום: Eliran Avital


בהגעה למתחם מומלץ להצטייד בגרביים ובגד עם שרוול ארוך. 
נעליים מסופקים על ידי המתחם (קסדה חובה עד גיל 10). 


הטבות למגוון ארגונים חברות וגופים, למחזיקי כרטיסי אשראי
ישראכרט, לאומי קארד וויזה כאל.

פרטים נוספים באתר המתחם: www.icepeaks.co.il 
או בפייסבוק 
טלפון: 03-5323008

Ice Peaks
רח' מפרץ שלמה פינת שד' ירושלים, 
חולון ספורטק פארק פרס, 
בסמוך למוזיאון הילדים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה