יום שישי, 4 באוגוסט 2017

פיוריטנ'ס פרייד נכנס לשוק הישראלי - מהפכת המחירים בשוק הויטמינים ותוספי התזונה בישראל החלה!

מהפכת מחירים בשוק הויטמינים ותוספי התזונה בישראל
   מותג הויטמינים הגדול מארה"ב -  פיוריטנ'ס פרייד נכנס לשוק הישראלי
ישווק באתר puritan.co.il

ויספק לצרכן הישראלי חווית קנייה זהה לזו הצרכן האמריקאי המתבטאת במחיר ובאספקה מידית

ידוע שבארצנו יוקר המחייה שולט, ואפילו קניית תוספי מזון וויטמינים יקרים מאוד בהשוואה לחו"ל.  משום כך רבים מזמינים את התוספים מאתרים מחו"ל שם אומנם יותר זול, אך נתקלים במספר נושאים בזמנה מחו"ל: קשיי שפה להבין מה מזמינים, זמן משלוח ארוך, אין פיקוח על שרשרת אספקת התוספים מחו"ל כך שהאיכות שתגיע אלינו הלקוחות יכולה להפגע, וכמובן שחשובה האמינות של האתר שממנו מזמינים - כדי לוודא שמה שאנחנו מכניסים לגוף אכן מה שמובטח, כי במקרה של בעיה לכו תחפשו מי עומד מאחורי אתר בחו"ל.

מכל הסיבות שהזכרתי ועוד, שמחתי לשמוע שענק התוספים והויטמינים פיוריטנ'ס פרייד נכנס לשוק הישראל ובגדול! פיוריטנ'ס פרייד השיקוי אתר ישראלי בעברית מלאה, עם ממשק נוח ופשוט, וזמן האספקה - יום עסקים אחד! עם משלוח עד הבית או המשרד, וקבלו את זה - מעל קנייה ב 190 ש"ח חינם!!! כן כן משלוח עד הבית מהיר ובחינם!!! הסוף לחודשי המתנה מורטי עצבים לקבלת פתק מדואר ישראל כי המוצרים הגיעו בעת קנייה מחו"ל.

אז רצתי לנסות, אנחנו מזמינים תוספי אומגה 3 המומלצים כתוספים טבעיים. נכנסתי לאתר פיוריטנ'ס פרייד puritan.co.il. גיליתי אתר בעברית, פשוט ונוח להבנה ולקנייה. בחרתי את קפסולות האומגה 3. איזה כיף שיש מבצע על קניית 3 יחידות במחיר ממש אטרקטיבי! בקליק נוסף כבר עברתי לקופה. משלוח מהיר עולה 20 ש"ח, או בחינם אם קונים מעל 190 ש"ח. שילמתי בפייפאל, קליק וסיימתי! 



למחרת כבר יצר איתי קשר השליח, והקפוסולות הגיעו אליי עד למשרד בעבודה. וואו שאפו על המהירות! הקפסולות הגיעו באריזה אטומה, השומרת על איכות התוספים. עם פירוט מלא בעברית בקופסאות המבטיחות איכות. שווה ביותר!


Puritan’s Pride הינה זרוע המכירה הישירה של ענק תוספי המזון NBTY (Natures Bounty) והינה המותג היחיד של היצרן הנמכר ישירות ללקוח הסופי (מודל direct to consumer ) ואינו עובר דרך חנויות או מפיצים, ולכן נמכר במחירים תחרותיים ביותר.

NBTY, ענקית הוויטמינים ותוספי התזונה האמריקאית, עומדת מאחורי מותגי האיכות המובילים בעולם, בהם: סולגאר, Nature’s Bounty, רשת Holland and barrett הבריטית ואף קו המוצרים של קופת חולים כללית "דרך חיים". פרופיל החברה של NBTY מורכב מלמעלה מ- 16,000 מוצרים שונים ומחזור המכירות העולמי השנתי שלה נאמד ב-4.5 מיליארד דולר בשנה.

שוק הויטמינים ותוספי המזון בישראל מאופיין ברגולציה מסובכת ויקרה לצד קשיי ייבוא. שני שחקנים גדולים (אלטמן וסולגאר) מחזיקים בכ- 50% מהשוק, ושאר השוק מתחלק בין שחקנים נוספים ודי קטנים. מודל השיווק והמכירה של כל השחקנים המובילים בארץ הינו מכירה בחנויות. מודל זה משפיע באופן ניכר על מחירי המוצרים המושפעים מתיווך, עלות הרגולציה, מיסים, והיקף השוק הקטן יחסית.

הצרכן הישראלי הסובל מיוקר המחיה נחשב לצרכן נבון ומתוחכם המחפש פתרונות יצירתיים להורדת עלויות. כך, בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים פונים לאתרי האינטרנט הגלובאליים ומבצעים דרכם קניות רבות. גם בשוק הויטמינים ותוספי המזון, גילו הישראלים את האתרים האמריקאים, בינהם אתר Puritan’s Pride, המוכרים תוספי תזונה במחירי ארה״ב בשילוח בינלאומי.

הישראלים גילו די מהר כי נח יותר לרכוש ויטמינים ותוספי מזון דרך האתרים האמריקאים בעיקר לאור המגבלות שמציב משרד הבריאות האוסר על ייבוא מוצרים כגון מלטונין, 5 HTP, או מקפיד על הגבלות בייבוא תוספי תזונה, בשונה מארה״ב שם שיטת הפיקוח שונה וכמעט שאינה מציבה הגבלות על המותר למכירה.

אולם עליה וקוץ בה - החיסרון באתרים אלה הוא זמן השילוח הארוך והשירות בדואר ישראל המתאפיין פעמים רבות בחוסר יעילות, איבוד חבילות ובזמני אספקה ארוכים. גם עלויות המכס המשתנות חדשות לבקרים אינן מטיבות עם הצרכן הישראלי האינטרנטי. בשורה התחתונה - יותר ויותר ישראלים בוחרים לוותר על נוחות הקנייה בארץ, גם במחיר של המתנה ארוכה לחבילה או לחוסר הבהירות בעניין עלויות המכס.

כעת נכנס לתמונה מותג Puritan’s Pride שמנגיש את שוק הויטמינים ותוספי התזונה לכלל הצרכנים ויספק לצרכן הישראלי חווית קנייה זהה לזו הצרכן האמריקאי, המתבטאת במחיר ובאספקה מידית. בשורת המחיר הנמוך והאספקה המידית נגזרת משיטת השיווק הישיר: הוויטמינים, המינרלים ותוספי התזונה של המותג שהחלו כבר להימכר כאן, הינם במחיר הנמוך בארץ, ישירות מהיצרן, במשלוח מהיר ממחסני החברה בישראל.

בשלב ראשון ישווקו בארץ כ-60 מוצרים מבית Puritan’s Pride באמצעות אתר האינטרנט puritan.co.il. בהמשך מתכננת החברה להרחיב את ליין המוצרים.

מחירים ללא תחרות 
מותג האיכות Puritan’s Pride שומר על מחירים ללא תחרות ברמה בינלאומית, בזכות מכירה ישירה מהיצרן ללקוח, ישירות דרך אתר האינטרנט או טלפונית, ללא עלויות נוספות בדרך.

בזכות רמת המחיר התחרותית בשילוב עם איכות חסרת פשרות של מוצרי המותג, הפך Puritan’s Pride עם השנים להיות המותג המוביל בארה"ב במונחי עלות-תועלת וערך ללקוח (מוצרי Puritan’s Pride נבדקים בכל תקופה על ידי ConsumerLab.com -ארגון צרכני אמריקאי מוביל הפועל בתחום בקרת איכות ונמצאים כמובילים באיכות וערך למשתמש).

איכות ללא פשרות 
Puritan’s Pride הוא מותג ותיק וידוע בכל העולם בזכות ההקפדה הבלתי מתפשרת על איכות, בכל אחד משלבי הייצור והשיווק שלו, בכלל זה גם הקפדה על שימוש בחומרי גלם אשר עומדים בדרישות איכות מחמירות ובתנאי ייצור נאותים (GMP) בלבד, שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר של ייצור ופיתוח בעשרות אתרי ייצור מתקדמים ברחבי ארה"ב, מערך בדיקות קפדני ומחמיר בו כל המוצרים מבית Puritan’s Pride עוברים בדיקות ומבחני איכות מחמירים ביותר, על מנת להבטיח השפעה מיטבית, איכות ובטיחות מרביים, לצד אריזה בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, המאפשרות שמירה על טריות ואיכות תוספי המזון, להיכן שיישלחו בעולם.

לקנות בארץ - ישירות מהיצרן 
רכישה באתר puritan.co.il מתבצעת ישירות ממחסני Puritan’s Pride בארץ ובזכות כך, מאפשרת לצרכנים המקומיים חסכון בעלויות השילוח והמיסים הכרוכים בקנייה מחו״ל לצד משלוח מהיר לבית הלקוח. באתר הבנוי כחנות ניתן למצוא את כל המידע שחשוב לדעת על כל אחד מהמוצרים, בצורה מפורטת ומקצועית. ניתן להחזיר כל מוצר כל עוד הוא סגור באריזתו המקורית, עם הסגירות המקוריות של היצרן, בתוך 30 יום.




עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה