יום שבת, 29 בספטמבר 2018

מלון Adams Beach Hotel איה נאפה - לחופשה המשפחתית האולטימטיבית בקפריסין

 

 חיפשנו מלון להתארח בו בחופשת הסוכות. השנה סוכות חל בסוף ספטמבר, ומזג האויר עדיין חם ומושלם לים ולבריכה. החלטנו על חופשה בשכנתנו הקרובה קפריסין. לאחר שהתארחנו בשנים קודמות בלימסול ובפאפוס, החלטנו לגוון, וחיפשנו מלון מפנק לכל המשפחה באיה נאפה. מצאנו המון המלצות ברשת על מלון Adams Beach Hotel  וביצענו הזמנה מספר חודשים מראש ושריינו מחיר אטרקטיבי. קפריסין נמצאת במרחק קפיצה קלה של 45 דק' טיסה, רק ממריאים וכבר נוחתים בלרנקה. אנחנו הפעם טסנו עם חברת Aegean שדייקו בזמן והטיסה הייתה קלילה וטובה. הזמנו מראש מונית שאספה אותנו מהשדה ותוך כ-40 דק' נסיעה בכביש המהיר משדה התעופה, היינו במלון.

על המלון

המלון הוא ברמה גבוהה 5 כוכבים. צוות המלון אדיב וטיפל בכל בקשה ביעילות ועם חיוך.  המלון כולל WIFI חופשי חינם בחדרים וברחבי המלון. לובי המלון אלגנטי ומזמין. ניתן להתרווח בספות ולהזמין מבר המלון. במלון סופרמרקט צמוד, ובסביבת המלון עוד מספר סופרים, בתי קפה, ומאפייה. 


החדר


אנחנו שדרגנו לחדר סוויטת ג'וניור. קיבלנו חדר בקומה המחודשת של המלון. החדר חדש, אלגנטי מרווח ומפנק. בחדר מיטה זוגית ענקית, והילדים ישנים במיטת קומותיים. אחד הלהיטים של החדר הוא הדלת המפרידה בין איזור ההורים לילדים. הסוויטה כללה מסך LCD ענק להורים, וגם מסך LCD לילדים. אנחנו הגענו עם דיסק און קי עם סרטים לילדים שהתחבר בקלות למסך. בחדר מגוון שקעי חשמל וניתן לקבל מתאם חשמלי לקפריסין בלובי המלון (פקדון של 5 יורו). בחדר גם כספת ומיני בר (בתשלום). החדר נוקה כל בוקר בזמן, וקיבלנו מידי יום מספר בקבוקי מים לחדר. חדר הרחצה כלל גם אמבט מרווח, וגם מקלחון מפנק.




הנוף מהחדר

הבריכות
ללא ספק גולת המלון היא הבריכות הרבות שלו. במלון יש לא פחות מ 5 בריכות, כולל בריכה מקורה. איזור הבריכה המרכזי הוא ענק וכלל המון מזרקות, תותח מים, ומפלים להנאת הילדים. הבריכה המשפחתית העוברת לאורך כל המלון היא בגובה 1.05 מ' בלבד ומבטיחה שגם ילדים מגיל קטן יוכלו להנות משלל אטרקציות המים ברחבי הבריכה. כמובן שהאטרקציה המרכזית בעולם המים של המלון הם זוג המגלשות - מגלשה צהובה סגורה, ומגלשה כחולה פתוחה. צמד המגלשות מספק שעות של הנאה לקטנטנים וגם לגדולים, ובהחלט  לא הרגשנו צורך לצאת לפארק המים הנמצא בעיר.


בריכה ומזרקות
נחים על המזרון בבריכה
בריכה ופאב מסעדה

הבריכה מול הים הכחול 1.05 מ'
ג/קוזי מפנק
בריכה נוספת עמוקה יותר
הבריכות בערב
הבריכות וחוף הים הצמוד

המגלשות - להיט על הילדים וגם על ההורים 


בריכת פעוטות עד חצי מטר

בריכה מקורה

מרכז ספא וחדר כושר

במלון מרכז ספא הכולל תפריט טיפולים ועיסויים עשיר. כמו כן בצמוד אליו נמצא חדר הכושר המרווח של המלון.
(חדר הספא (צילום אתר המלון
(חדר הכושר (צילום אתר המלון


חוף הים

למלון חוף ים פרטי, שקט ומקסים צמוד למלון. חוף NISSI הצמד מציע מגוון אפשרויות לספורט ימי וסירות מנוע, ונחשב לאחד החופים היפים בקפריסין. הים שקט וצלול בעל צבע כחול טורקיז ממש כמו בתאילנד.




מועדון הילדים ופעילויות לילדים

המלון מציע מועדון ילדים גדול שכולל בריכת כדורים, פעילויות צביעה ומשחקים שונים. כל ערב במלון היה דיסקו במלון, ובחלק מהערבים היה גם מופעים לכל המשפחה.
מועדון הילדים

פעילויות במלון
במרחק 5 דק' נסיעה נמצא הלונה פארק של איה נאפה. יש תחנת אוטובוס צמודה למלון (קו 101) מגיע ישר לשם (1.5 יורו למבוגר, 0.75 סנט לילד מעל גיל 6), ויש גם תחנת מוניות צמודה (8 יורו לכיוון). בלונה פארק ניתן לקנות אסימונים (10 יורו ל-12 אסימונים), או צמידים הכוללים את כל הפעילויות (החל מ-25 יורו לצמיד). 


הסעדה


חדר האוכל במלון כלל בופה עם מגוון רחב של מאכלים. ארוחת הבוקר כללה בופה והכנת ביצים אישית לפי בחירה, מאפים, ירקות, גבינות, פירות, נקניקים, ועוד... ארוחת הצהריים והערב היו די דומות וכללו מספר סוגי בשרים, מגוון תוספות וסלטים. כמובן שגם שלל קינוחים מתוקים.


בופה ארוחת הבוקר
בופה ארוחת הצהריים
בופה ארוחת הערב
 במלון מספר מסעדות, ביניהם מסעדת סושי טובה, מסעדת טברנת המלון המציעה אוכל טעים במחיר משתלם ביותר.

סלט קיסר עם עוף במסעדת המלון
צלעות כבש במסעדת המלון

מסעדת GLASSHOUSE

מסעדת GLASSHOUSE הנמצאת בקומה 5 של המלון היא מסעדת שף מעולה. מדורגת מספר 1 בטריפ אדוויזור במסעדות באיה נאפה. שווה ביקור לכל מי שמבקר באיה נאפה, גם אם לא לן במלון. אחת המסעדות הטובות שסעדנו בה. המנות הראשונות מעולות. לא לפספס את הכבד אווז, סלט אגסים, והקרפצ'יו. קינוחים סוף. והמחירים? כמו של מסעדה ממוצעת בארץ רק שאוכל ברמה של שף! יש גם נוף מדהים לים, ומעל הכל שירות מכל הלב. קומה חמש במלון. לא לפספס!



פנים המסעדה
הנוף ממרפסת המסעדה
מנה ראשונה - קרפצ'יו
מנה ראשונה - כבדי אווז
סלט אגסים ,גבינת מוצרלה, רימונים ופרושוטו
ברווז
סטייק אנטריקוט אנגוס שחור
שניצלונים לילדים
סופלה שוקולד
עוגת גבינה








Booking.com

2 תגובות:

  1. אהלן,
    האם כל חדרי הג'וניור נמצאים בקומה המחודשת/משופצת, או שצריך לבקש?
    תוכל לרשום לי את מספר החדר ששהיתם בו? תודה.

    השבמחק
  2. דרושים עובדים לעבודה במגוון תחומי ההייטק, אין צורך בניסיון בתחום ההייטק, שכר גבוה, לפרטים שלח לי הודעה בוואצפ למספר 052-6540924

    השבמחק