יום רביעי, 28 ביוני 2017

הספר החדש - נדל"ן לא רק לעשירים הדרך להצלחה בעולם הנדל"ן

נדל"ן לא רק לעשירים
הדרך להצלחה בעולם הנדל"ן

בעיצומה של בועת הנדל"ן הישראלית יש מי שזוכר להראות לנו את האור בקצה המנהרה. במדריך מפורט וסוחף, משרטט שי שור את הדרך לקראת רכישת הנכס הראשון. ספר חובה למי שרוצה להרחיב את ידיעותיו בנדל"ן בישראל, לטפח עסק נוסף להשקעה או לסלול את דרכו לקראת רכישה של הדירה הראשונה.


כמה פעמים חלמתם על נכס משלכם, השקעה שמניבה פירות במינימום מאמץ או הזדמנות לקריירה חדשה ומתגמלת? מעכשיו נגמרים התירוצים ועולם הנדל"ן נפרס לפניכם, בחדות ובהירות, כמו שרק יזם נדל"ן מצליח יודע לעשות. שי שור הוא איש נדל"ן מצליח בעל נכסים רבים, המייסד של "שור יזמות", מרצה מבוקש, מנהל מקצועי של חטיבת הנדל"ן במכללת "מגמות" וקצין במילואים ביחידה מובחרת. בספרו הראשון, "נדל"ן לא רק לעשירים - הדרך להצלחה בעולם הנדל"ן" הוא מגולל את דרכו לרכישת הנכס הראשון לאו דווקא עם הון ראשוני וסוחף את הקורא לתוך עולם של יזמות, אופטימיות וניסיון עשיר בנדל"ן בישראל.

עלילת הספר עוקבת אחר שי- חייל צעיר, שהולך במסלול הישראלי הרגיל של צבא-אוניברסיטה-עבודה. אבל דווקא לאחר שבוע של פעילות מבצעית הוא נקלע לשיחה שמשנה את מסלול חייו ומבהירה לו כי דווקא בנדל"ן יוכל לבנות לעצמו את האימפריה שתמיד חלם עליה - לאו דווקא עם הון ראשוני מצוי. שור (רק בן 28), סוחף אותנו למסלול ההשקעות הרווחי של עולם הנדל"ן. בספרו הוא מתאר את הדרך שצריך לעבור עד לרכישת הנכס הראשון, כשבסוף כל פרק מחכים לקורא הנחיות מעשיות להצלחה בתחום. הספר משלב בין עלילה מותחת ומתגלגלת למידע רב על שוק הנדל"ן הישראלי, שכיום הופך לחידה מאתגרת המושכת עוד ועוד אנשים הרואים בו קריירה שניה והזדמנות להשקעה מתגמלת. 

קראתי את הספר בעניין רב. הספר מתאר בצורה מאוד פרקטית את המהלכים של שי לרכישת הדירה הראשונה שלו. שי עובר כברת דרך עד לקניית הדירה, והתהליך שהוא עובר מזוקק בסוף כל פרק לעצות מעשיות. אין ספק שמדובר בספר חשוב לכל נדל"ניסט מתחיל במדינתנו. מסיפורו של שי ניתן ללמוד רבות, ובעיקר ללמוד שיש מה ללמוד כדי להשקיע בנדלן. הספר כתוב בשפה מאוד פשוטה וברורה, ולכן ערכו הוא רב בידי מי שטרם התחיל בכלל להשקיע בתחום הנדל"ן. הספר יכול להיות מתנה נפלאה למתגייס טרי, כיוון שהוא נותן המון מוטיבציה ופותח את המחשבה, שבעזרת התמדה, למידה ועבודת שטח ניתן להגיע לתוצאות. שי מציב במהלך השירות שלו מטרה, משרטט קווים מאוד ברורים לגבולות גזרה לקניית דירה, ולא מתייאש עד שמשיג את יעדו. ללא ספק מעורר השראה. 

איך הכל התחיל: את תחילת דרכו המקצועית החל שור בשירות בקבע, במהלכו קרא את הספר "אבא עשיר אבא עני" שנתן לו השראה להיכנס לעסקי הנדל"ן. ההשקעה הראשונה שלו היתה באשקלון כשהיה צריך להביא הון ראשוני של 300,000 ₪ והבין שלבד הוא לא יכול לעשות את העסקה. עם הכסף שחסך בשירות הצבאי פנה לאחד מחבריו וביחד עם 2 שותפים רכשו את הנכס והבינו ששותפות בין כמה משקיעים יכולה להניב עסקאות חכמות עם החזר השקעה ותשואה גבוהה.  בספרו מנפץ שור את המיתוס כי בשביל דירה צריך מיליון ₪ ומראה כיצד ניתן להתעשר באמצעות עסקאות שונות. "למדתי כי הדרך של הורי לנסות ולהתעשר רק מעבודה קשה אינה מתאימה לי. התחלתי את דרכי בשוק ההון, שם עשיתי המון טעויות והפסדתי גם כסף, אך בתחום הנדל"ן ראיתי את הברכה. אחד הסודות שלי הוא לרכוש דירה עם שותפים בצורת WIN WIN ובספר אני מראה איך עושים זאת הלכה למעשה: איך לקנות דירה, איך יודעים שהמחיר טוב, איך בוחרים לפי תקציב, איפה מחפשים דירות, איפה בודקים מה צפוי בעתיד (כבישים, מרכזי קניות, דרכי תחבורה) ועוד טיפים ועצות מניסיונו העשיר.

זהו ספר נוסף מהספרייה של מדיה 10 - הוצאת ספרים לאנשים פרטיים הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד. ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת ספרים וסטימצקי או ישירות מאתר החברה



מוזמנים להמשיך לעקוב, יהיה מעניין, עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה