יום שישי, 23 בספטמבר 2016

טסה "הבית של הממתקים" - בסניף חדש בכפר סבא - פתוח עכשיו!

אחד הסרטים האהובים עלינו מהילדות ועד היום הוא הסרט צ'רלי במממלכת השוקולד... הסרט מספר על קבוצת ילדים שמבקרת במפעל שוקולד ענקי ובו ממתקים מכל הסוגים והמינים... השבוע ביקרתי בסניף החדש של טסה - רשת חנויות הממתקים הגדולה בישראל, וקיבלתי את אותה ההרגשה של צ'רלי שמבקר בממלכת השוקולד. 

על המדפים מונחים אין ספור שוקולדים וסוכריות מכל סוג ומקום בעולם החלל ענקי ומרווח ומציעה את כל הממתקים שתוכלו לדמיין. היה כיף לגלות סוכריות וממתקים "של פעם" לצד שוקולדים משובחים שטעמנו בטיולים בחו"ל, ופעם ראשונה שאנחנו נתקלים במבחר כה רחב במקום אחד.
.




מעבר לשקולדים ולממתקים המעולים יש בחנות מספר מחלקות. מחלקת ימי ההולדת כוללת את כל מה שדרוש לארגון יומולדת מושלם. החל מדפים לעוגה, חטיפים לאירוע, ומתנות והפתעות לילדים ולאורחים. 




בחנות מחלקת חד פעמים ענקית שכוללת את כל הכלים לקינוחים ולהגשה חגיגית כל פרט ופרט נמצא כאן ובשפע כולל מפות וחובקני מפיות ועוד בדיוק מה שצריך שמתארגנים לאירוח בחגים הקרבים. לצידה יש מחלקת עזרי אפיה - שאוהבי האפייה לא ירצו לעזוב לעולם! בה תמצאו את הציוד וחומרים גלם לאופה המתחיל ולאופה המומחה. לצד הכלים והתבניות המעניינות, גוונים של בצק סוכר , סוכריות צבעוניות וכל דבר שתוכלו לחשוב עליו כדי להפוך כל עוגה לחגיגה.




בטסה גם מחלקה גדולה ועשירה של פתרונות מתוקים של מאפים ללא סוכר וגלוטן. מגוון אדיר של טעמים והכול במחירים משתלמים. אחד מהם מהמוצרים של גולון מאפים זה עוגיית שוקולד צי'פס המקור לקנאה בגרסה הבריאה מושלמת גם לילדים שסובלים וככה יוכלו ליהנות כמו כולם! בכלל כל הטרנד הבריאותי של השנים האחרונות מעודד אותנו ההורים להגביל את החשיפה לממתקים. אנחנו מאוד דוגלים בכך בבית, אך חושבים שחייבים להינות מדי פעם, ואם כבר לחטוא, אז לחטוא בשוקולד איכותי ומשובח כפי שניתן למצוא בשפע בטסה.  

לינדור - השוקולד האהוב עלינו




לקראת החגים טסה שוקולד הוציאה ליין של חבילות שי טעימות ומגוונות. חלקם בקונספט חדש ומעניין - חבילת ללא סוכר. מעבר לחבילות תוכלו להכין חבילה משלכם בכל תקציב שתבחרו ולארוז בצורה חגיגית. אנחנו כבר הכנו מארז שי לחג... ומה איתכם? 





טסה ממוקמת בצמוד למתחם G, אך מחוצה לו, דבר המאפשר לדברי הבעלים לשכור שטח ענק במחיר זול יותר, וכך המחירים בטסה אטרקטיביים ביותר. לא לשכוח לעשות כרטיס חבר מועדון המקנה הנחה נוספת!

טסה "הבית של הממתקים"
הסדנה 6 כפר סבא 
שעות פתיחה:
א-ה : 8.30 עד 20.00 
יום שישי : 8.00 – 15.00
חנייה בשפע!
טסה בפייסבוק

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו שום פוסט!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה