יום שישי, 6 באפריל 2018

חופשה משפחתית מושלמת בלאונרדו פלאזה אילת מרשת מלונות פתאל

חול המועד פסח הוא זמן מצויין לחופשה משפחתית, והדרמנו לעיר הנופש של ישראל - אילת, לחופשה מושלמת במלון לאונרדו פלאזה אילת מרשת מלונות פתאל. בחרנו במלון המפנק בגלל המיקום המצויין שלו - במרכז הטיילת של אילת, למלון חוף ים צמוד, בריכות שחייה גדולות, חנייה פרטית לאורחי המלון, מתחם ספא וחדר כושר, מועדון ופעילויות לילדים, והכי חשוב מבית פתאל - כך שידענו שנהיה בידיים טובות. את המלון הזמנו באתר "פתאל על הזמן" אשר מציע הנחות משמעותיות למזמינים מראש.  


4 שעות כולל עצירה נסיעה מהמרכז והגענו למלון. המלונות באילת קיימים לא מעט שנים, אך כאן מדובר במלון שעבר שיפוץ מלא, והחל מהלובי, החדרים וחללי המלון, מאופיינים בעיצוב מודרני עדכני ונעים ביותר.במלון חיבור אינטרנט wifi חינמי ובקצב מעולה בכל אזורי המלון. השירות במלון היה מעל ומעבר, החל מפקידי הקבלה האדיבים, שירות החדרים, ולכל אורך השהות היחס היה מהיר, שירותי ומכל הלב!


שהינו בחדר סוויטת ג'וניור. חדר מרווח ביותר, כלל טלוויזית LCD גדולה עם חיבור ל-YES, מיטה זוגית ענקית, וספא נפתחת מרווחת לילדים. בחדר שני חלונות ענקיים, שאחד מהם הוא וטרינה הנפתחת למרפסת. החלונות צופים לבריכה ולים, עם נוף משגע של הרי אילת. חדר האמבטייה הענקי הצמוד כלל מקלחון וג'קוזי מפנק. 





לאורך כל השהות שלנו התקיימו שלל פעילויות לילדים, בבריכה, במועדון הילדים ובערב מופעים מושקעים לכל המשפחה שערכו צוות הבידור של המלון. התוכנייה לילדים מאוד מגוונת, כללה הכנת כדורי שוקולד, יצירות שונות, פעילויות בריכה - איפור הילדים, ניפוח בלונים, ריקודים ועוד. המופעים שצפינו בהם היו ברמה מאוד גבוהה, צפינו במופע בת הים הקטנה, ובמופע קסמים שהקטן שלנו נהנה מאוד להשתתף במופע, ולעזור לקוסם. שיא הפעילות היה בערב האחרון בו התקיים מופע מושקע ביותר שהמציגים בו היו... הילדים עצמם כמובן בליווי צוות הבידור. את ההכנות למופע, הילדים ערכו במהלך היום עם צוות הבידור של המלון. 


צפו בקטע מהמופע המושקע בת הים הקטנה - ברשת מלונות פתאל:


האירוח במלון על בסיס חצי פנסיון, עם ארוחות בופה מפנקות ביותר כמיטב המסורת במלונות היוקרתיים של אילת. ארוחת הבוקר כללה מגוון סלטים, גבינות, מאפים, הכנת חביתה אישית, שקשוקה, פנקייקים ועוד ... ארוחת הערב הייתה מגוונת ביותר והתחלפה מידי ערב, כללה מבחר עצום של בשרים בסגנונות שונים  מגוון סוגי דגים, סלטים, תוספות וכמובן שלל קינוחים מתוקים.
הכניסה לחדר האוכל

ארוחת הבוקר המפנקת
ארוחת הערב העשירה
שלל קינוחים מפנקים
חדר האוכל
 במלון טרקלין הממוקם בקומה 4 (בתוספת תשלום), המציע לאורך היום שלל ארוחות קלות, נשנושים, סלטים, מבחר גבינות ועוד. כמו כן מבחר סוגי שתייה קלה, מבחר יינות ואלכוהול, מכונת קפה משובחת ועוד. הכניסה לטרקלין היא מגיל 18 ומעלה, מה שמבטיח הפסקה רגועה וזמן איכות זוגי בזמן שהילדים משחקים במועדון הילדים. אופציה נפלאה לשדרוג החופשה והחוויה במלון.

במלון מתחם ספא וכושר (בתוספת תשלום). כמה כיף להתאמן מול הנוף המדהים של הים, ואילת היפה. המכון כולל מספר מכשירי אירובי ומגוון מכשירי כח - כל מה שדרוש לאימון אפקטיבי. לאחר האימון ניתן להתפנק בסאונה חמה או בג'קוזי המפנק מול הנוף המדהים. כמובן שבספא ניתן להזמין מגוון טיפולים. 




מלון לאונרדו פלאזה אילת מרשת מלונות פתאל
רחוב תרשיש 8, אילת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה