יום שבת, 6 בינואר 2018

מסעדת ענבה מודיעין - קסם של מקום עם תפריט חדש ועשיר

ערב חורפי וקריר, הגענו למסעדת ענבה במודיעין. כבר כשהגענו, ספגנו מהאוירה הקסומה והייחודית של המקום. המסעדה ממוקמת מעל פארק ענבה, פארק עצום ויפיפה, שכיף לתצפת עליו. אנחנו אומנם הגענו בערב חורפי וישבנו בפנים המסעדה, אך המסעדה מציעה מקומות ישיבה רבים במרפסת - כך שלבטח בימים קרים פחות כיף לשבת ולתצפת על הפארק תוך כדי הארוחה.  


בחוץ קריר וחורפי, אך בתוך המסעדה חמים ונעים. המסעדה מעוצבת בקו נקי אלגנטי ומודרני. המסעדה מציעה תפריט הנותן מענה למגוון של סועדים בטווח מחירים רחב המתאים לכל כיס. למשפחות יש תפריט ילדים הכולל שניצל וצ'יפס, לחובבי הדגים מספר מנות דגים מצויינות, מנות ללא גלוטן, ולחובבי הבשר מגוון סוגים החל מכבדי עוף, פרגית ונתח סטייק אנטריקוט עסיסי. בנוסף התפריט מציע מספר סוגי סלטים, ומגוון מנות ראשונות.




אהבנו את תפריט השתייה של המסעדה, שמעוצב כמחברת "של פעם". אנחנו הזמנו סיידר תפוחים חם, וכוס יין הבית - יין אדום עשיר ופירותי שהשלים בצורה נפלאה את הארוחה. 


לראשונות הוגשו:
קרפצ'יו פילה בקר - שמן זית, מלח ים אטלנטי, בלסמי מצומם ופרמז'ן. מנת פתיחה מעולה. הקרפצ'יו היה מבקר עם טעם בשר עדין, שהודגש עם הבלסמי והמלח.


פלאפל קינואה - סלטון חמצמץ של חסה גמבות בצל סגול וצ'יפס כרישה עם טחינה לבנה. הזמנו את המנה בהמלצת המלצר ולא הצטערנו. פלאפל ייחודי, טעים ופריך. מנה חמה המתאימה בול לימים חורפיים. 


כרובית מטוגנת - עם מלח ים אטלנטי, זרעי כוסברה וטימין מוגש עם איולי פטרוזיליה, טחינה ולימון. מנה פריכה, חמימה וטעימה. שמחנו כי המנה לא שומנית כפי שבד"כ מגישים אותה במסעדות, אלא טוגנה עם קמצוץ שמן שלא הורגש במנה.  


למנה עיקרית לקחנו נתח אנטריקוט - 300 גרם בשר מובחר ועסיסי, במידת צלייה מושלמת, אשר הוגש בתוספת פירה (חלבי) טעים ונימוח.  כאן נציין שוב את העיצוב המוקפד של המסעדה, המתבטא גם באסטטיות ובאלגנטיות של הגשת המנות. 


מנה עיקרית נוספת שאכלנו היא - מוסר ים המוגש על קרם ארטישוק וגרידת הדרים, עם זוקיני ושום. הדג היה רק כחמאה, והתפרק בפה בתענוג גדול. הקרם ארטישוק היה מעדן לחיך. מנה מצויינת מומלצת בחום.


כמובן שארוחה טובה מסתיימת בקינוח מתוק. הזמנו פאדג' שוקולד חם - קינוח קלאסי, שחוסל במהרה. טעמנו גם מפאי התפוחים - מנה מתוקה, הבצק היה פריך, מושלם לצד קפה חם.

מסעדת ענבה תודה על ארוחה מושלמת! מחכים לחזור לסעודה הבאה. 

ענבה – השוכנת בלב העיר מודיעין ונקראת על שם הפארק והוואדי שהמסעדה יושבת מעליהם – היא בדיוק המקום שאחרי שתבלו בו תגידו: “לא ידענו שיש כזאת מסעדה וכזה אוכל במודיעין”, ממש כפי שכתבו על ענבה במודיעינט. מסעדת ענבה, שנפתחה בעיר בשלהי שנת 2016, הביאה אל האזור ואל תושביו מקום בילוי שבו מככבים הנוף הפסטורלי, השקט, האוויר הפתוח והצלול, וכמובן – האוכל המפנק, המוגש בענבה החל בשעות הצהריים ועד לשעות הערב המאוחרות. בתפריט של ענבה מגוון מנות ראשונות, סלטים ומנות עיקריות בדגש על בשר איכותי. במקביל תמצאו בתפריט גם מאכלי פיוז’ן, מנות דגים, מנות ללא גלוטן, מנות צמחוניות וטבעוניות וגם מנות מיוחדות לילדים – זאת אומרת, ענבה מספקת מענה נהדר לכל מבקר וסועד. בר האלכוהול המצויד של המקום מציע מבחר משקאות מוכרים וכן קוקטיילים מלהיבים הייחודיים למקום.


מסעדת ענבה פתוחה:
בימים א-ו בין השעות 12:00-23:00
ובימי שבת בין 10:00-23:00
בשעות הצהריים מוגש במסעדה תפריט עסקי 

עמק זבולון 1, מודיעין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה