יום שבת, 22 באפריל 2017

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון משיק שירות חדש נוסף - Duty Free PRE-ORDER - הזדמנות לחסוך זמן וכסף!

מהיום, דיוטי פרי אפשר להזמין גם מהבית!

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון משיק
שירות חדש נוסף  - Duty Free PRE-ORDER
המאפשר לבצע הזמנת קניות מהבית  
בטווח של שבועיים ועד 24 שעות
לפני מועד הטיסה



בשורה חדשה לנוסעים לחו"ל - שירות חדש שמאפשר הזמנה מראש של מוצרי הדיוטי פרי ואיסוף מהיר מהחנות או בחזרה לארץ. 
הדיוטי פרי מתחבר למגמה הגוברת של קניות באינטרנט ומשיק אתר חדש המאפשר הזמנה של מוצרי הדיוטי פרי מהבית מהמחשב או הנייד.
ההזמנה מתבצעת בקלות ובמהירות באתר דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון www.dutyfree.co.il
ניתנת האפשרות לפצל את סל הקניה למוצרים אותם תעדיפו לקחת עמכם לטיסה, ולמוצרים אותם תעדיפו לאסוף ביום החזרה כמקובל בעמדת הפיקאפ.
לרגל ההשקה שירות PRE-ORDER מוצע חינם . 


בשורה לטסים לחו"ל, החל מהיום, יוצאת ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי במהלך חדש ומהפכני: PRE-ORDER במסגרתו יוכלו הטסים לחו"ל לבצע את הזמנת הקניות בטווח של שבועיים ועד 24 שעות לפני מועד הטיסה, באמצעות אתר האינטרנט www.dutyfree.co.il ולאסוף את המוצרים ביום הטיסה ו/או ביום החזרה. הזדמנות מצויינת לחסוך גם זמן וגם כסף!

  • באתר ניתן למצוא את מרבית המוצרים הנמכרים בחנות ובמחירים זהים. כמו כן, האתר מציע את המבצעים שמוצעים בחנות ואת ההטבות המיוחדות לחברי המועדון. 
  • ניתנת גם אפשרות למימוש קופונים שונים. 
  • שירות צ'אט אנושי מלווה את הלקוחות בכל שלב ובכל שאלה בין השעות: 08:30 ועד 01:00 
  • האיסוף של החבילה בחנות יעשה בדלפק אקספרס ייעודי ללא המתנה בקופות כלל. 
  • השירות החדש מוצע לכלל הלקוחות, אליו ניתן להירשם חינם דרך האתר. 
לדברי אמנון תגורי, מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון, "בשנתיים האחרונות יזמנו מהלכים משמעותיים שעיקרם לשפר את חווית הקנייה עבור לקוחותינו. שיפוץ החנות בסטנדרטיים בין בינלאומיים, הכנסת קטגוריות חדשות ומותגים חדשים תוך הרחבה בלתי פוסקת של מגוון המוצרים בחנות, שקיפות המחירים באתר, מאפשרת ללקוחות לבדוק בזמן אמת את המחירים והמבצעים בחנות ובכך לבצע קנייה חכמה יותר, מערכת תורים חדשה המקצרת את זמן השהייה ל 2.5 דקות בממוצע וכ- 7 דקות בזמני העומס, שירות צ'אט באתר האינטרנט לכל שאלה תוך מענה קצר, עמוד פייסבוק המעדכן מידי יום על מוצרים/שירותים חדשים בחנות".

בפסח האחרון טסנו לחופשה משפחתית לקפריסין. לפני הטיסה כמובן שעברנו בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בנמל התעופה. החוויה של לעבור בדיוטי פרי לפני הטיסה נהייתה הרי לישראלים חלק בלתי נפרד מחווית החופשה 😊 הרי אנחנו הישראלים אוהבים שופינג, ואוהבים לחסוך, ובדיוטי פרי יש לנו הזדמנות מצויינת לקנות ולחסוך עם שפע המבצעים! את שירות שמירת הקניות ולקיחתם בחזרה לארץ אנחנו מכירים, אוהבים ומשתמשים כבר שנים. כמה כיף לגלות שעכשיו יש שירות חדש לדיוטי - שירות ה PRE-ORDER הזמנות מצויינת שמאפשרת גם לחסוך זמן בשדה התעופה לפני הטיסה, וגם לחסוך כסף ע"י השוואת מחירים מראש ובדיקת המבצעים השווים של הדיוטי מול הארץ. בדקתי והשוותי מספר מוצרים:
  • שאנל קוקו מדמוזל - 100 מ"ל 129 דולר, מול 589 ש"ח בארץ (המחיר הכי זול שמצאתי).
  • דיור ז'אדור – 100 מ"ל – 115 דולר, מול כ-440 ש"ח בארץ.
  • BOSS the scent לגבר- 200 מ"ל (ענק) – 100 דולר וגם אם קונים ב 200 דולר משלמים 150. מול כ-240 ש"ח בארץ לבקבוק 100 מ"ל.
  • מבחר ענק של 3 ב 90 דולר - מחיר ליחידה זה 110 ₪, בשוק המקומי לפחות 149 ₪, למשל הבושם המצויין שבמבצע Elizabeth Arden 5TH Avenue E.D.P 125ml.

חנות ג'יימס ריצ'רדסון עברה כאמור שיפוץ ומתיחת פנים. ללא ספק עתה ביקור בחנות הוא עתה חוויה משודרגת. כיף להסתובב בין שלל הצבעים, הריחות והאורות, ולהינות ממיטב הניחוחות החדשים שהחנות מציעה. זאת גם הזמנות מצויינת לחסוך עם ההטבה המצויינת שקיימת בחנות של קנה ב-200$, שלם רק 150$! ההטבה היא היא על בישום וטיפוח.




כמובן שבחנות גם מבצעים שווים בגזרת הטיפוח, איפור, מכשירי גילוח, מוצרים לטיסה ועוד...


כמובן שאי אפשר לחזור לארץ בלי להביא שוקולדים שווים למשפחה ולחברים מהעבודה. השוותי מחירים באתר הדיוטי פרי מול המחירים בארץ, ומצאתי פערים משמעותיים:

  • טובלרון 6*100 גרם - ב 12.90 דולר, שהם 2.15$ ל-100 גר'. מחיר מעולה לעומת למשל 12.90 ש"ח לחבילת 100 גרם ברמי לוי. 
  • M&M באריזת קילו 15.90 דולר, כלומר ל 100 גרם 1.59 דולר. בארץ מצאתי חבילת M&M בסניף מגה ליד הבית, חבית 150 גרם עלתה 11.90 ש"ח שהם 7.93 ש"ח ל-100 גרם. פער של כ-30% יותר מהמחיר בדיוטי!
  • שוקולד Ragusa המעולה 100 גרם 3.5$, לעומת 14.90 ש"ח בשופרסל אונליין.
  • בנוסף יש את מבצעי 4+1 או 5+2 על מגוון השוקולדים (הזול מביניהם)



אז איך משתמשים באתר ה PRE-ORDER ?
על מנת להתחבר ולהתחיל ליהנות משירות ההזמנה PRE-ORDER - יש להיכנס קודם כל לאתר הדיוטי פרי בכתובת www.dutyfree.co.il ולבחור בשירות ה PRE-ORDER




השלב הראשון בשימוש בשירות לאחר תהליך ההזדהות – בחירת המוצרים והכנסתם לעגלת הקניות. ניתן להשתמש בסרגל הניווט או בכלי ה"חיפוש" על מנת לאתר את המוצרים השונים. לחיצה על "הוספה לעגלה", תכניס את המוצרים לעגלת הקניות. השימוש באתר ה PRE-ORDER הוא סופר נוח וקל לשימוש. באתר מצאתי את כל המבצעים השווים, ובקלות ובנוחות יכלתי להשוות מול המחירים בארץ. באתר יש את כל הקטגוריות השוות: בישום וקוסמטיקה, שוקולדים, אלכוהול, ועוד... מבצע מצויין שקרץ לי במיוחד הוא ה-3 בשמים ב 90$: מצאתי באתר מבחר ענק של בשמים במבצע, כאשר מחיר ליחידה בדיוטי הוא כ-110 ש"ח, לעומת המחירים בארץ של לפחות 149 ש"ח ליחידה. הזדמנות ענקית לחסוך כסף ולהתחדש כל המשפחה!







בשלב השני – ניתן יהיה לבחור אילו מהמוצרים שנרכשו יישארו לשמירה בארץ ואילו מהמוצרים תעדיפו לקחת עמכם לטיסה. בתום אישור הפרטים, פרטי הטיסה והזנת אשראי (לביטחון) - ההזמנה נקלטת והמזמין יוכל לאסוף את המוצרים בכפוף להצגת דרכון וכרטיס עליה למטוס. רק הלקוח הרשום או בן/בת הזוג הרשמיים רשאים לרכוש באתר ולאסוף את המוצרים.



השלב האחרון הוא תשלום ואיסוף המוצרים בחנות. בדיוטי פרי חשבו על חווית שירות מקסימלית, והכינו עמדה ייחודית נפרדת למזמינים בשירות ה- PRE-ORDER. כשטסנו מצאתי עמדת קופות נפרדת משאר קופות החנות. העמדה היא עמדה כפולה ובה היו 2 קופאיות חייכניות ושירותיות. הראיתי להם את אישור ההזמנה שקיבלתי למייל. מייד הם מצאו את ההזמנה במחשב, אני בחרתי לאסוף את המוצרים עם החזרה לארץ, שילמתי וזהו!  עמדות ה- PRE-ORDER הנפרדות עובדות ביעילות ובמהירות, וזו הזדמנות נוספת לחסוך זמן. 



    


לדברי שני ענבר קריטי, מנהלת שיווק וקשרי לקוחות – "אנו יוצאים בשירות חדש נוסף לנוחיותו של הצרכן: שירות PRE-ORDER המאפשר הזמנה של מוצרים לפני הטיסה, מכל מקום וביתר נוחות, אנחנו מאמינים שצרכנים רבים המעדיפים לבצע את רכישותיהם מהבית, יאמצו את השרות וייהנו ממנו."


השארו מעודכנים, עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה