יום שני, 16 בדצמבר 2019

CASA - מלון בוטיק חדש בנהריה

נעים להכיר- CASA מלון בוטיק חדש בנהריה
אטרקציה נוסטלגית
לובי / חדר אוכל
סופ"ש הגיע, לאחר מספר ימים גשומים, והתחזית הראתה על סופ"ש נעים. מה מושלם יותר מלהעביר סופ"ש זוגי סגרירי במלון ספא אקסקלוסיבי בצפון? וכזה הוא מלון CASA החדש שנפתח בנהריה. המלון מותאם לאורחים מגיל 18 ומעלה, מעוצב כולו בסגנון וינטג' ורטרו... ובאווירה התקופתית של אירופה במאה שעברה.העיצוב הטוטאלי של המעצב קרלוס ז'ובינו נוכח בכל רחבי המלון וניכר בכל פינה.החל מאנשי המלון הלבושים במדים תקופתיים,דרך המסדרונות והחללים הציבוריים עם הטפטים של פעם וצבעי הפסטל המרגיעים,ועד לחדרים שכל אחד מהם בכל קומה, מעוצב באופן שונה עם סיפור של בית אחד, יחיד ומיוחד.

לאונג' קומה עליונה
לאחר נסיעה קלילה של פחות משעתיים מהמרכז, הגענו בשישי לצהריים למלון. המלון ממוקם בצמוד לתחנת הרכבת של נהריה, ומול קניון ארנה החדש - לו גשר המחבר את המלון. המלון CASA נמצא בבניין הכי גבוה בנהריה. למלון חנייה צמודה. כמובן שבמלון Wifi חופשי ומהיר בחדרים ובכל מתחמי המלון.

הנוף מהחדר
מייד כשהגענו למלון, ציפתה לנו הפתעה. המלון אומנם נמצא במקום הומה, אך כשנכנסו פנימה, עטפה אותנו אוירה של אירופה הקלאסית. אם זה בעיצוב המוקפד והאלגנטי, ואם ביחס בקבלה, שבו קיבלנו אותנו בחמימות ובאדיבות. למרות שהקדמנו בשעתיים החדר היה מוכן. גם בעזיבה לא הייתה בעייה לעזיבה מאוחרת (בטח תלוי זמינות המלון). במלון 59 חדרים במגוון חללים:–חדרי סטודיו, סטודיו סופריור, סטודיו דה לקס, סוויטות וסוויטת אביב האקסקלוסיבית. 

פינת נשנושים בכניסה - פינוק כבר אמרנו?
עלינו לחדרנו בקומה השמינית, ותחושת ה"וואוו!" שליוותה אותנו בכניסה למלון, רק התחזקה עם כניסתנו לסויטה: סויטה אקסקלוסיבית, מפנקת עם נוף נפלא. בכניסה מטבחון מאובזר, הכולל מכונת נספרסו, כיריים, מיקרוגל, מקרר ועוד... 

הסלון מעוצב בקפידה המתכתב עם הקו העיצובי של המלון, קלאסי אלגנטי ומודרני. בסלון טלויזית LCD ענקית, רדיו "ענתיקה", וטלפון "מודרני ישן". 


חדר השינה כלל מיטה זוגית מפנקת, טלויזית LCD נוספת, תקרה מונמכת ומעוצבת בתאורת לד חדשנית. בחדר חיכו לנו חלוקי רחצה וכפכים שנוצלו במהרה לספא המלון.

הנוף מהחדר
חדר הרחצה גם כלל שלל פינוקים, סבונים וקרמים איכותיים מבית AHAVA. 


צפו בקליפ החדר


לאחר שהתפעמנו מהחדר המרשים, לבשנו בגדי ים וחלוקים, ועלינו לקומה תשיעית,להשתכשך בבריכה ובסאונה. בקומה גם חדר כושר וחדרי טיפולים. 

העלייה לספא
בריכת המלון, כוללת גם מציל צמוד
ואפשר גם רחצה בערב
מהבריכה - נוף פנורמי מחיפה ועד ראש הנקרה

חדר הכושר
לובי הספא, כבר אמרנו בלי ילדים? :)
ללא ספק גולת הכותרת של המלון (ויש הרבה ממה להתפעל) הוא האוכל המדהים ברמה של מסעדת גורמה איכותית. התארחנו על בסיס חצי פנסיון. הארוחות מוגשות בסגנון בופה חופשי המציע מגוון כל טוב, טרי טעים ואיכותי. מגוון סלטים, דגים, פשטידות, ותוספות טעימות. לא לפספס את הקינוחים המתוקים ואת הפירות הטרופיים היחודיים.



 לא לפספס את הקינוחים המתוקים ואת הפירות הטרופיים היחודיים.



 ארוחת שבת בבוקר לא נפלה מהאיכות המעולה של ארוחת הערב, וכללה מבחר סלטים טריים שניכר שנבחרו חומרי גלם איכותיים. בנוסף מגוון דגים, גבינות, לחמים, וכמובן אי אפשר שבת בבוקר בלי ג'חנון חמים וטעים. כתוספת ליד הוגשו גם שקשוקה טעימה וביצים קשות. 


 וכמובן מאפים לקינוח :)




מלון קאסה, תודה על הארוח, כבר מתגעגעים! ועוד קצת תמונות מהמלון המדהים הזה...



לפרטים והזמנות:
מלון הבוטיק CASA נהריה
שדרות הגעתון 1, נהריה
טלפון: 04-6811900                פקס: 04-6811901
דוא"ל: info@casahotel.co.il          אתר: casahotel.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה